فقط چلسی

فقط چلسی

همه چیز در مورد چلسی

منوي اصلي

آرشيو موضوعي

آرشيو مطالب

لينکستان

ساعت

امکانات

ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 3
بازدید دیروز : 20
بازدید هفته : 46
بازدید ماه : 46
بازدید کل : 46685
تعداد مطالب : 17
تعداد نظرات : 4
تعداد آنلاین : 1


به وبلاگ هواداران چلسی خوش آمدید

با سلام به تمام هواداران چلسی در ایران امیدوارم از سایتی که متعلق به خود شماست خوشتون بیاد 

            

 



نظرات شما عزیزان:

zahra
ساعت21:23---24 شهريور 1390
سلام ممنون از وبلاگ خوبت!!!
تیم محبوب من چلسیه من طرفدار 100اتیشه چلسی هستم بیشترش هم به خاطر فرناندو تورس!!
وبلاگ من زیاد ربطی به این موضوع نداره اما دوست دارم توی لینکام یه وبلاگ خوب از تیم محبوبم داشته باشم!!
اگه با تبادل لینک موافق بودی خبرم کن!!


ویدیچ عشقه
ساعت12:50---21 شهريور 1390
چلسی اگه تا اخر عمرش جام بگیره به پای یونایتد نمیرسه همیشه زیرشه مثل الانپاسخ:منظورت همون شانسچستره دیگه

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نويسنده: mehrdad تاريخ: چهار شنبه 16 شهريور 1398برچسب:, موضوع: <-PostCategory-> لينک به اين مطلب

درباره وبلاگ
به وبلاگ من خوش آمدید

نويسندگان

لينکهاي روزانه

جستجوي مطالب

طراح قالب

© All Rights Reserved to mehrdad-torres.LoxBlog.Com | Template By: NazTarin.Com